Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona

Indirizzo: Pg. de Gràcia, 61, L'Eixample, 08007 Barcelona, Spagna.
Telefono: 934874669.
Sito web: tiffany.es.
Specialità: Gioielleria, Negozio di articoli da regalo, Designer di gioielli, Incisore di gioielli, Negozio di orologi.
Altri dati di interesse: Consegna a domicilio, Ritiro in negozio, Servizi in loco, Consegna in giornata, Ingresso accessibile in sedia a rotelle, Carte di credito, Carte di debito, Pagamenti mobile tramite NFC, Carte di credito.
Opinioni: Questa azienda ha 296 recensioni su Google My Business.
Media delle opinioni: 4.5/5.

Posizione di Tiffany & Co.

Tiffany & Co. è una famosa gioielleria di lusso che ha aperto un negozio in una delle strade più eleganti di Barcellona, ​​al seguente indirizzo: Pg. de Gràcia, 61, L'Eixample, 08007 Barcelona, Spagna. Il numero di telefono del negozio è 934874669. Il negozio offre una vasta gamma di prodotti e servizi, tra cui gioielleria, articoli da regalo, design di gioielli, incisione di gioielli, negozio di orologi e molto altro ancora.

Una caratteristica unica di Tiffany & Co. è la sua attenzione ai dettagli e alla qualità dei suoi prodotti. Gli articoli sono realizzati con materiali preziosi e il design è elegante e sofisticato. Il negozio offre anche servizi personalizzati come l'incisione di gioielli, che consente di creare pezzi unici e personalizzati.

Il negozio di Barcellona offre anche una serie di servizi convenienti, come la consegna a domicilio, il ritiro in negozio, i servizi in loco, la consegna in giornata e l'ingresso accessibile in sedia a rotelle. Il negozio accetta anche una varietà di metodi di pagamento, tra cui carte di credito, carte di debito, pagamenti mobile tramite NFC, carte di credito.

Le recensioni di Tiffany & Co. sono molto positive, con una media di 4.5/5 su 296 recensioni su Google My Business. I clienti lodano la qualità dei prodotti, il servizio clienti e l'esperienza di acquisto complessiva.

Recensioni di Tiffany & Co.

Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona
Claudia Barboni
5/5

Cortesi e cordiali oltre che molto disponibili. Mi hanno lucidato il mio bracciale che avevo da 10 anni tornato quasi come nuovo.

Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona
Anna Ruggiero
5/5

Personale molto attento, filiale incredibilmente fornita.

Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona
Carmen De Paoli
5/5

Commesse fantastiche e prodotti idem!

Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona
SeT
5/5

Tiffany è tiffany

Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona
Luisa Duenas
5/5

One of the best Tiffany’s branches I have visited.
The service is unmatched. Simply flawless.
Unfortunately I can’t remember the names of the guy who helped me and the lady who returned my necklace.
I went there because I accidentally broke my diamond necklace but, In a matter of minutes they found my information and fixed everything, the jeweler was close to vacation but I received the notification that it was ready in less than 5 days. I am truly delighted with the service.
I will return as soon as I can.
Thanks for your support ?

Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona
Anastasia Taran
5/5

Tiffany & Co es desde luego un sueño para cualquier mujer, pero realmente escribo esta reseña para destacar el trabajo de Gabino, excelente servicio, muy atento desde el minuto 0 y muy puesto a los suyo. Fuimos con mis amigas, Gabino nos explico las historias detrás de cada colección y nos acompaño durante todo la experiencia haciéndola inolvidable. Se nota que es un profesional, tiene conocimientos y realmente está enamorado del producto. No podría estar más satisfecha. Muchas gracias!

Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona
chursinayanaart
1/5

I am surprised by the service not only in the boutique, but also by the online store's delivery service in general and how the return / exchange of products is arranged. Firstly, when we entered the boutique, there was only one employee who, after serving customers in front of us, went to other customers after us. Although we were standing and waiting for him and he saw us. It wasn't pleasant. We didn't know what to do because there was no one else and we were just ignored. After that, employees just walked past us and didn't even ask us what we came for. We caught the girl and finally were able to ask everything we were interested in about the delivery and exchange of the product. We ordered the ring online, but it was big. The employee did not know anything about the refund/exchange procedure and I find it very strange. You are one big company with a certain price segment, your client is waiting for all the problems and issues to be resolved by you, but your employees do not even know how it is possible to exchange your products. In addition, there is no complete information on how to do this on the site. We clicked on the link and issued a refund form. There was no notification in the mail about what to do next. But the next day, an employee of the courier service came to pick up the product, but at the same time, he had no information what exactly he should pick up and no confirmation that our parcel would then go to Tiffany. That is, we must hand over the product to a stranger and at the same time we have no confirmation on hand that We gave it away. Then, as it turned out, we ourselves also need to print out a receipt for the return of the product and write a piece of paper (this is ridiculous) that we want to exchange it. I'm shocked. When you buy a product worth several thousand euros, you get a completely different service. It is very sad and not pleasant to face such a thing.

Tiffany & Co. - Barcelona, Barcelona
Enka Solano
5/5

Encantados con la atención de Gabino, que nos ayudó a elegir nuestras alianzas de boda! Un trato excepcional y cariñoso, nunca lo olvidaremos! ?

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